Girlhood Dreams.
Ambitieuze dromen starten vaak al jong. Iedereen is bekend met het fenomeen 'jongensdroom'. Het is niet zomaar een droom; het is een droom waarvan jongens hopen dat deze realiteit zal worden. Als je zoekt op het woord 'meisjesdroom', krijg je veel minder aansprekende resultaten. Het is onze overtuiging dat meisjes net zo groots mogen dromen als jongens. Daarom wordt Porsche de supporter van de meisjesdroom in deze campagne - Girlhood Dreams.

Vrouwen die dromen.
Drie inspirerende verhalen.
Porsche sprak met drie vrouwen die hun meisjesdroom realiseerden. Het resultaat: prachtige, krachtige en inspirerende verhalen over zakelijke successen.
Maak kennis met Martika Avalon, Marloes Hoedeman en Suzanne Swarts. Vrouwen die ieder op hun manier werk maakten van hun dromen. Hoe ze ervoor gingen, vertellen ze zelf.
Martika Avalon.
Hoewel Martika danste sinds haar vijfde, kwam ze er op de dansacademie achter dat dit niet haar echte passie is. Door een stapje terug te doen ontstond de ruimte om te ontdekken wat haar echte droom was. Nu is ze succesvol fotograaf.
Discovered.
Uncommon stories.
In een droom kan alles, maar de praktijk kan weerbarstig zijn. Echte dromers hebben daar geen boodschap aan. Hun ambitie is juist om het anders te doen. Discovered vertelt de bijzondere verhalen van ambitieuze en creatieve mensen die het onmogelijke mogelijk maken.

Taycan Sport Turismo.
Porsche is ontstaan uit een droom. Dat maakt elk model van het merk een droomauto. De nieuwe Taycan Sport Turismo komt voort uit een droom waarin de sportwagen opnieuw is uitgevonden. Met een unieke laadcapaciteit waarbij je in 5 minuten voldoende kan opladen voor een actieradius van maximaal 100 km en extra veel bagageruimte definieert hij de sportwagen opnieuw*.
*Klik op de button voor alle details en technische specificaties.
